kosmetyki - Jak poderwać koleżankę z klasy?

nastepnych 20Polecane pytania


Zadaj własne pytanie

Kobieta Miłość

Jak poderwać koleżankę z klasy?

Witajcie, Mam 15 lat i mam problem. A wiec.

Chodzę do klasy z mądrą i ładna dziewczyną, miłą osobą i bardzo mi się podoba aczkolwiek uczy się lepiej ode mnie. I zaczynają się schody. Chciałbym aby wiedziała że mi się podoba nie mówiąc jej tego od razu chcę także ją w późniejszym czasie poderwać ale za bardzo się wstydzę podejść do niej i zagadać chodź mogę to zmienić tylko muszę wiedzieć jak zagadać do niej i kiedy? Proszę pomóżcie!
09-05-2009 18:16

Jak poderwać koleżankę z klasy?

20-04-2014 18:13:06

Jak poderwać koleżankę z klasy?

pomóżcie plis
10-05-2009 19:24

Jak poderwać koleżankę z klasy?

jesteś w gimnazjum, nie?
no. to chwiila. masz 15 lat i boisz się podejść do dziewczyny...?
znajdź pretekst.
a jak uczy się lepiej, to poproś ją o pomoc w czymś. jak się zgodzi, to zaproponuj jakieś ciacho w ramach wdzięczoności.
10-05-2009 20:30

Jak poderwać koleżankę z klasy?

hmmm dobry pomjysł moze jeszcze jakies
13-05-2009 22:58

Jak poderwać koleżankę z klasy?

Obczaj czy Ty jej sie podobasz... będzie łatwiej.
Zrób tak, żeby poczuła, że jej się podobasz...
Z wiarygodnego źródła wiem, że dziewczyna poczuje się doceniona, jeśli bedziesz zwracał na nią uwagę. A np. w taki sposób jak komplementy, podpatrywanie, możesz zaprosić ją na loda, niby nic zobowiązującego, ale ona swoje będzie wiedziała... potem odprowadź ją do domu, od czasu do czasu fajny sms... np. na dobranoc ale nic zboczonego, żadne teksty typu: kochanie itd. Najlepije wzykłe : miłych snów, tak żeby wiedziała, ze pamiętasz o niej:)
14-05-2009 12:24
pytanie:
odpowiedź:


load_avg: 1.88